Vita active aneb vitamíny

05.05.2020

Snad nikdy nezapomenu na informaci, kterou jsem si do doby, než jsem poznala firmu LR vůbec nepřipouštěla a neřešila. 

Z potravin se hromadně vytrácí vitamíny, tedy - to, co snědla moje babička a stačilo jí pro zdravé přežití a zdravý organismus, museli bychom sníst až 9x tolik, abychom vitamíny v porovnání mého a mladého organismu mojí babičky vyvážili. Není to absurdní? 

Já dřív naprosto neřešila vitamíny, jednou za čas jsem do sebe hodila celascon a byla jsem spokojená, ovšem moje tělo už tak ne.                                                                                                  Kdybych měla konkrétně jmenovat, tak například vitamín D a B6 podporují imunitu, vitamín B12 podporuje buněčné dělení a vitamín B1 je nedílnou součástí pro nejlepší funkci vašeho srdce. A všechny tyto vitamíny naleznete právě ve Vita active.

Vita active je teda konkrétně 10 důležitých vitamínů v jedné čajové lžičce. 

  • 21 druhů přírodních ovocných a zeleninových koncentrátů
  • 100 % denní dávky 10 různých vitamínů: E, B1 (thiamin), B2 (riboflavin), B3 (niacin), B5 (kyselina pantothenová), B6, B7 (biotin), B9 (kyselina listová), B12
  • 200 % denní dávky vitamínu D

a na co mi to bude?

  • Pro lepší a zdravější imunitní systém
  • Pro normální energetickou látkovou výměnu
  • Pro normální funkci nervového systému

Doporučené dávkování je tedy jedna čajová lžička. Spousta lidí přidává do vody, čaje, nebo do ovesné kaše. 

Ovšem musím zmínit! Neznamená to, že když si ráno dáte lžičku vita active máte výbavu vitamínů na celý den a zbytek jídla už se řešit nemusí! To v žádném případě. Je to skoro to samé, jako by jste si k snídani dali šťávy z citronu a zapili s tím syrovou brokolici s mrkví. Nevydrželi by jste to celý den. Vita active je pouze doplňkem vaší stravy, která bude ideální, když bude vyvážená. 

Můžete např. zkusit do vašeho jídelníčku zasadit celozrnné pečivo, také více zeleniny jako je právě brokolice, rukola, kapusta, špenát, nebo zelí, které obsahuje plno důležitých vitamínů. Nezapomínejte na pitný režim a pijte hodně vody. 

Pokud vás produkt zaujal určitě se můžete zeptat na další otázky, nebo si ho rovnou objednat na našem mailu: objednavkylr@seznam.cz 

© 2020 Krása a životní styl podle Hanky. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky