Moc vás vítáme

05.05.2020

Já bych vás všechny chtěla moc přivítat v téhle sekci. 

Nevím jak vy, ale tohle bude moje naprosto nejoblíbenější část a většinou vždycky bývá. Abych se přiznala, dokonce i na jiných stránkách (hlavně mých oblíbených firem) je tohle moje úplně nejoblíbenější kolonka ke které hned mířím s nadšením. Protože já naprosto miluju když moje oblíbená firma představuje něco nového. Obzvlášť když LR přijde s nějakým novým produktem hned si zjišťuji co přesně slibuje a hned se informuji o slevy a těším se až nejnovější produkty objednám. 

Určitě tuhle sekci pravidelně sledujte. Pokud budete chtít získat lepší informace můžete zavítat také na oficiální stránky LR tedy lr-czech.com, nebo nás kontaktovat na mail objednavkylr@seznam.cz 

Pokud budete někdy zmatení, že se na stránkách LR neobjevuje sleva a my vám ji nabízíme nemějte obavy, spolu s našimi partnery se někdy rozhodneme udělat vám radost a sami na některé produkty dát malou slevu, aby jste k nám rádi znovu zavítali :)

© 2020 Krása a životní styl podle Hanky. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky