LR Zeitgard Blue Light Defender

11.05.2020

Dnes jsem se rozhodla pustit se do trošku složitějšího článku, kde bych chtěla vyzdvihnout naši novinku. Jedná se tedy o Zeitgard Blue Light Defender. Doufám, že článek podám co nejlépe, ovšem vás musím odkázat na oficiální stránky LR:  https://www.lr-czech.com/lr-zeitgard-blue-light-defender, kde naleznete podrobnější informace. Přes nás si můžete produkt objednat nebo se zeptat na potřebné otázky. Jakožto partneři LR se snažíme s vámi pravidelně komunikovat a podávat vám ty nejlepší odpovědi na jakékoliv otázky, které čerpáme především ze stran odborníků a lékařů.

Vzpomínám si na dobu, kdy mi bylo něco okolo deseti let a měla jsem s rodiči dohodu o tom, jak dlouhou dobu můžu trávit u obrazovky počítače. Většinou se pohyboval okolo hodiny a to ne proto, že by mě chtěli nějak omezovat. Dozvěděli se, že tzv. modré světlo zářící z obrazovky je škodlivé. Měli pravdu. 

Bohužel, v momentální situaci, v dnešní době, kdo z vás tráví na počítači jen hodinu? Školy se snaží své metody posouvat kupředu za pomocí internetu, firmy přecházejí na online business a troufám si říct, že velice malá hrstka populace tráví u obrazovky pouhou hodinku. Já sama bývám někdy šokovaná, kolik času strávím u mobilního telefonu, který mi vždy po týdnu zobrazí čas strávený u obrazovky a já šokovaně sleduji průměrný výsledek. 

Digitální stárnutí. Modré světlo vycházející z chytrých telefonů, počítačů a vlastně všech obrazovek vysílá modré světelné paprsky pronikající hluboko do nejspodnějších vrstev pokožky, čímž se tvoří vysoký počet volných radikálů. Ty způsobují oxidační stres a předčasné tvoření pigmentových skvrn a vrásek na vašem obličeji. 

Extrakt z modrého lotosu působí antioxidačně jako pohlcovač radikálů. A to všechno splňuje tato novinka.

Teď už je rozhodnutí jen na vás.

© 2020 Krása a životní styl podle Hanky. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky